.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ساخت دومین بیمارستان کودکان سرطانی ایران
دبیر مجمع خیران ماهک در مازندران گفت: دومین بیمارستان درمان کودکان سرطانی ایران با کمک‌های قطره‌چکانی و قلکی مردم در ساری در دست‌ساخت است.

به گزارش شمال نیوز به نقل ازتابناک مازندران، رضا شهریاری در حاشیه نشست شورای هماهنگی خیران امور خیریه و سلامت در ساری افزود: مجموعه بیمارستان کودکان سرطانی ماهک در استان در دو سال اخیر ۶۰ درصد رشد فیزیکی داشته است.
وی عنوان کرد: همچنین ۴۰ درصد هزینه ریالی این پروژه شامل چهار میلیارد تومان انجام شد و تمام هزینه‌ها با کمک‌های مردمی و کارکنان دولت تأمین‌شده است.

وی بابیان اینکه مجموعه ماهک تاکنون با کمک‌های قطره‌ای به رشد مطلوبی دست‌یافته است به بازارچه‌های ماهک اشاره و اضافه کرد: هیچ ردیف و بودجه دولتی برای کمک به مجموعه ماهک نداریم و این در حالی است که این مجموعه، دومین بیمارستان برای درمان کودکان سرطانی در ایران است.

شهریاری با اشاره به اینکه بیشترین کمک‌ها از سوی مدارس و مردم انجام می‌شود گفت: در بازارچه‌هایی که راه‌اندازی می‌شود شاهد رشد و استقبال کمک‌های مردمی هستیم.

وی با عنوان اینکه امروزه مردم ماهک را می‌شناسند، بیان داشت: همچنین شاهد آن هستیم که مردم نذورات خود را به این مجموعه تقدیم می‌کنند و امیدواریم بیمارستان با همکاری مردم و خیران زودتر تکمیل و بهره‌برداری شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.